Maurice Ambaum

 

Ambaum BrandMakers is in 1991 opgericht door Maurice Ambaum (1967). Hij was van 1987 tot 2000 als journalist verbonden aan Dagblad voor Noord-Limburg, Dagblad De Limburger en de dagbladengroep van VNU, waarvoor hij ook in het buitenland werkzaam was. In 2000 en 2001 werkte hij als adviseur voor een communicatie- en organisatiebureau.

 

Susan Gijsberts

 

Susan Gijsberts (1987) heeft de studie Speco, Sport & Media afgerond aan de Fontys Economische Hogeschool Tilburg. Haar droom was om haar voorliefde voor sport te combineren met haar kennis op het gebied van marketing, communicatie en media. In haar werk als accountmanager bij Ambaum BrandMakers kan ze daar op veelzijdige wijze invulling aan geven.

 

Armand Meessen

 

Armand Meessen rondt in 2016 de studie Communicatie en Multimedia af. CMD-studenten zijn creatieve duizendpoten. Armand is graag bezig in een wereld die zich permanent vernieuwt en brengt bij Ambaum BrandMakers zijn kennis in op het gebied van marketing, communicatie, grafisch ontwerp, multimediatechnologie, nieuwe media en audiovisuele vormgeving.

 

Roos Versteegh

 

Roos Versteegh (1991) haalde een Bachelor en Masteropleiding Engelstalige letterkunde aan de Radboud Universiteit in Nijmegen. Ook haalde zij in Nijmegen haar eerstegraads lesbevoegdheid en deelt zij haar passie voor taal met jong en oud in onderwijs. Haar affiniteit met geschreven en gesproken communicatie uit ze bij Ambaum BrandMakers in presentatie, voice-overs en vertalingen.

 

Lean Hodselmans

 

Lean Hodselmans (1966) heeft de studie Communicatiewetenschap aan de Universiteit van Nijmegen afgerond. Ze werkte als redacteur/verslaggever bij de omroepen Maasland FM/Dtv en L1. Lean is freelance journalist, tekstschrijver en eindredacteur. Ze is als accountmanager verbonden aan Ambaum BrandMakers.

 

Ed Noordhuizen

 

Ed Noordhuizen (1967) studeerde audiovisuele vormgeving aan de Academie voor Beeldende Kunsten St. Joost in Breda. Na zijn opleiding heeft hij een aantal jaren gewerkt aan audiovisuele producties. In 1992 heeft hij zich gespecialiseerd in grafische vormgeving en het bouwen van websites. Ed Noordhuizen is vaste partner van Ambaum BrandMakers als het gaat om grafische vormgeving en het ontwerpen en bouwen van websites en Ezines.

 

Pea Smeets

 

Pea Smeets (1994) is in 2016 afgestudeerd aan de opleiding International Business and Languages aan de HAN in Arnhem. Daarnaast maakt ze sinds 2011 deel uit van de nationale selectie voor het luchtgeweer schieten, met als doel deelname aan de Olympische Spelen in 2020 in Tokio. Bij Ambaum BrandMakers houdt ze zich bezig met het begeleiden van projecten en campagnes.

 

Carrie Wegh

 

Carrie Wegh (1991) is Master studente Health and Nutrition in Wageningen en heeft 6 jaar in de Olympische topsport selectie gezeten van de Nederlandse Handboog Bond. Buiten haar opleiding is ze erg geïnteresseerd in fotografie, creativiteit en sport. Als fotografe bij Ambaum BrandMakers kan zij deze gebieden perfect combineren.

 

Dianne Ramakers

 

Dianne Ramakers (1993) rondde de opleiding Business Administration en Facility Management af. Ze is bij Ambaum BrandMakers op projectbasis actief bij de organisatie van evenementen.

 

Maarten Stoffels

 

Maarten Stoffels (1966) is entrepreneur en belangenbehartiger van MKB-bedrijven. Sinds 1992 actief in new business development, conceptontwikkeling, procesoptimering, key account management, en sales en marketing. Hij heeft veel ervaring opgedaan als general manager binnen kleine en middelgrote nationale en internationale ondernemingen. Maarten Stoffels is als adviseur verbonden aan Ambaum BrandMakers en denkt mee over de ‘mid-to-long-term’ strategie.